fredag 14 juni 2013

Vykort

Nu blev det ett lite långt uppehåll. Men så kan det bli ibland. Förra veckan redovisade jag mitt examensarbete, och efter några mindre ändringar kommer jag att få ut min filosofie kandidat i informationsdesign. Dessa tre år har gått så fruktansvärt fort, och min klass har varit guld! Förra veckan hade vi en liten avslutning, och jag fick en utmärkelse med en fin motivering. Det kändes kul, jag har lagt ner min själ i utbildningen, så det var kul att få bekräftelse på att jag gjort något bra. Just nu är jag handledare i skolan på en kurs för gymnasietjejer, det är så himla kul! Att efter 16 år bakom skolbänken plötsligt vara lärare ger en perspektiv på saker och ting. Nu börjar min sommar och mitt arbetsliv. Jag ser fram emot det med spänning!

På bilden är ett fint vykort jag hittat på loppis. Jag älskar att köpa vykort. De är ofta fina och genomtänkta, sen gillar jag formatet. Med Stockholm Stadshus är det också, ett av de finaste husen i Stockholm.


a Bientôt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar