torsdag 30 maj 2013

Inlämning och Utlämning

Nu är äntligen min examensuppsats inlämnad! Nu är det bara presentation och opposition kvar innan jag har min examen. Och lite annat såklart. Som vanligt när man lämnar in något har jag kommit på en massa saker som jag borde gjort. Men nu är den inne och jag får vänta och se om det är några kompletteringar som behöver göras. I helgen har jag en ledig dag, då ska jag bara göra roliga saker; åka på loppis med mamma, klappa Mira, vara i solen och annat som är gratis.




a Bientôt!






2 kommentarer:

  1. så skönt! snart snart är min uppsats också färdig och jag längtar verkligen!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kan unna dig underbara saker nu när du kommit förbi ett jobbigt steg. Alltid skönt när man lämnat in ett stort arbete!

    SvaraRadera