fredag 19 april 2013

White & Blue

Ursäkta för den oväntade bloggpausen, jag har haft fullt upp med mitt examens-arbete och massa annat som bestämde sig för att göra sig påminda nu. Så kan det vara ibland.

Här är vardagsrumsfönstret som jag bestämde skulle se annorlunda ut. Jag har istället samlat alla sanseveria i samma fönster i krukor i blått och vitt. Tillsammans med dom fick även den blå tyska vasen stå med två kompisar. Älskar den lilla blå med droppar med okänt ursprung! Droppar kan aldrig bli fel.

Det är kul hur stor skillnad det blev i hela rummet, mer ljus, mer lätt och lite sommrigare. Krukorna är alla fyndade på loppis utom en liten IKEA-kruka, kan ni se vilken?

I helgen är jag helt ledig, lördagen ska vi åka på loppis, söndagen ska vi hem till Kalles föräldrar. Trevligt!

Vad ska ni göra i helgen?


a Bientôt!






1 kommentar:

  1. Så snyggt med alla olika som ändå känns som en enhet.Fint också med rejäla gamla fönsterkarmar.Är lite osäker på vilken kruka du köpt på Ikea...nr 4 från vänster kanske?

    SvaraRadera