fredag 15 mars 2013

Vår vrå

Jag funderade lite över bloggen och vad den betyder egentligen. Jag kan med säkerhet säga att jag blivit mer öppen sedan jag skaffade den, att jag kan formulera mig på ett annat sätt. Jag är inte lika blyg och kan till och med gilla att bli fotograferad. Jag gillar att det finns så många inspirerande människor ett musklick bort som jag nästan känner, även om jag aldrig träffat dem. Jag gillar att det verkat vara så himla mycket fina människor som hittar hit, jag har hittills inte fått en enda trist kommentar. Jag tror att den vrå som jag huserar i på internet är en tillåtande och peppande del, jag älskar att kunna skriva några rader till någon som kanske gjort ett bra inlägg, skrivit något fint eller fotat något som är intressant. Det är synd bara att man kanske inte är lika bra på att ge pepp irl. Det får det bli ändring på!



a Bientôt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar