måndag 25 mars 2013

Shepp Ohoj!

Tyvärr är jag fortfarande sjuk, men jag kan i alla fall bjuda på bilder på en ny klänning! Jag räknade häromdagen ut att ungefär 10% av min klänningsgarderob består av nytillverkade klänningar. Här är en liten tillökning till den procenten.

Den randiga Lindex-klänningen som även Anna har skaffat.

Mamma såg den i butiken och tyckte att jag skulle ha den, så hon köpte den till mig! Den är samma modell som den andra klänningen från Lindex som jag också är väldigt förtjust i. Tack snälla mamma!

Till det har jag min H&M kofta som har mest jämt och mina körsbärsörhängen som folk brukar tro är riktiga körsbär fast de egentligen är i plast. De köptes i världens minsta butik i New York.




a Bientôt!







4 kommentarer:

  1. Åh, vad fin. En sån vill jag med ha!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. jättefin! "vanliga" klädkedjor överraskar ibland : )

    SvaraRadera
  3. Linda I Berlin: Tack så mycket! Den finns på Lindex nu!

    Vicky: Tack! Ja visst är det så! Man får hålla koll på dom ibland! :)

    Johanna Rockabilly&Vintage: Tack så mycket! den säljs nu, jättebra tyg är det också! :)

    SvaraRadera