torsdag 17 januari 2013

Halvmåne

Ibland är det bästa som finns att bara sitta och pyssla med naglarna. Häromdagen pysslade jag ihop en manikyr med halvmånar. Jag tog stora runda gröna klistermärken (såna man kan köpa i bokhandlar) och målade sedan ett lager rött över ett lager ljusrosa. Blev himla bra, såna här ska jag göra fler gånger! Jag tog i med mina halvmånar, gillar att det är lite överdrivet, mina egna är mycket mindre! Tror att manikyren kan bli väldigt fin om man har lite längre spetsiga naglar. Just nu är mina ganska korta och kantiga. Den rosa heter Mademoiselle och den röda heter Head Mistress. Båda från Essie.



a Bientôt!





1 kommentar:

  1. Jättefint! Jag älskar att ha fina naglar, men jag känner nog inte någon person som är så dålig på att måla dom som jag är! Får öva :)

    SvaraRadera