onsdag 30 januari 2013

Gåvor

 Eftersom jag fyllde år i måndags fick jag en massa fina paket. Här är några av dom, en necessär, ett virkat luciatåg till nästa jul, en bok, lite strumpbyxor och massa annat fint.

 Den här boken fick jag av mormor, som jag önskar mig länge. Himla fin, får ta och koka lite kola snart!

 Fick en fin anteckningsbok med söta gem till av min faster och hennes sambo.

 Fick böcker och en tekanna av mina kompisar när dom var förbi på fika. Trevligt!

Fick även denna av min faster, som man kan hänga upp bilder i. 

 Jag hängde upp lite origamifåglar i den och hängde den i vardagsrummet. Blir trevligt att titta på!

 Sedan fick jag även denna väska av mina föräldrar, jag har länge behövt en ordentlig väska och denna var riktigt bra! Tjockt läder med många fack och bra axelrem.

Jag fick även en del presentkort på Myrorna och Stadsmissionen, och ett av dessa fick gå till denna tavla. Tror att den är sekelskifte, stavningen är inte igår direkt. Har inte bestämt var den ska hänga än, kanske i vardagsrummet?

 Sedan gav även min syster mig en kofta och denna fina hortensia som passar fint i köket! Koftan hade jag på mig i måndags, den var fin med violer, ska visa snart!

Sedan fick jag även precis vad jag önskade mig av Kalle, ett duschdraperi från Valilla, med Jaffa och apelsiner över hela. Tycker det är så himla fint! Nu är badrummet lite piggare, snart ska vi byta ut lite fler grejer där inne, det kan nog bli bra!


Tack för alla fina paket, jag känner mig väldigt firad!


a Bientôt!






5 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Vad mycket fina presenter du fick :)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt duschdraperi! Gillar mönstret! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis ganska många dar för sent...duschdraperiet var verkligen läckert!

    SvaraRadera
  4. ALLTSÅ. bara skitfina grejer. <3

    SvaraRadera