onsdag 20 juni 2012

Lila Mönstermix

 Häromveckan var jag och mamma på Indiska och jag köpte inte mindre än tre klänningar och ett par skor. Här är en av klänningarna och skorna. Här är den andra klänningen jag köpte.

 Jag har ju inte så många vanliga vardagsklänningar, så detta var ett bra tillskott till garderoben!

 Älskar mönstermixen och den trevliga färgen.

 Solglasögonen är köpta på loppis, mint condition från 60-talet. Jeansjackan är en Levis och klockan en omega, en förlovningspresent från far min.

 Skorna är lätta och somriga, också från Indiska, måste visa sulorna någon dag, de är fulla med inpräglade rosor!

Här är ett så fint hus i ett område nära vårt. Undrar hur lägenheterna ser ut? Älskar hur de på 50/60-talet jobbade mycket med tegel i olika former och färger.


a Bientôt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar