lördag 14 april 2012

Bilder från en Kamera 3

Här är de sista av Kalles analoga bilder. Jag är så glad att han fotar analogt, det är mer hantverk i det än att fota några bilder digitalt (som jag gör) 

En fin liten gunghäst i en lekpark.

En vacker höstbild. Visst förstår ni varför vi valde bröllopsdatum i oktober?

Jag när vi skulle till moderna museet.


Det var ju utställning med Monet, Turner och Twombley!

Efter moderna fotade Kalle utsikten, fint med alla ljus.

Stora granen!

Min favorittavla. Älskar väggfärgen också!

Min favoritfrisyr igen!

Också en söt bild på vår lilla gran! 



a Bientôt! 






2 kommentarer:

  1. Fina bilder =)

    Rösta på min bild

    https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=76521&u=19412&a=254553244581393&p=387783792941&v=Entry&id=281723&rest=1

    SvaraRadera
  2. Det är så fint med analoga bilder och jag förstår verkligen varför ni valt att ha ett oktoberbröllop när jag ser höstbilden.

    SvaraRadera