tisdag 10 april 2012

Att inte kunna koncentrera sig

Jag är tillbaka igen efter påsken, men känner en stor motgång, jag har svårt att koncentrera mig. Jag sitter mest och tänker på sommaren och vad vi ska hitta på. Ju sämre vädret är (i påskas var det 10 cm snö där jag var) desto mer tänker jag på sommaren. Jag har till och med hoppat över våren, och vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Det är ju 10 veckor kvar till sommaren och innan dess har jag en del grejer jag måste klara av innan jag går på sommarlov. Jag ska njuta av våren först och främst. Jag ska ro iland tre arbeten och jobba och träna varje vecka. Är det bara jag som tänker så här eller är vi flera? Vad ska vi hitta på? Sommaruppror? En följetong? Ignorera och gå vidare?


a Bientôt!

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam! Jag är i precis samma situation. Har redan tagit mentalt sommarlov liksom, trots att det knappt är maj än. Jag tror att vi behöver släppa ut lite av den där trängande sommarlusten och klä oss somrigt och göra somriga saker! Typ ha picknick! Det hoppas jag ska fungera för mig åtminstone :)

    SvaraRadera