måndag 6 februari 2012

En Vecka

Denna vecka har jag fullt upp, så jag ber om ursäkt i förväg för eventuellt dåligt bloggande. Jag måste ju visa min nya tröja jag köpt, sedan tänkte jag också visa en rolig grej jag köpte på loppis häromdagen, även om den inte kommer upp förrän runt jul. Här är min vecka!


♦ Idag är jag i skolan hela dagen, jag ska plugga på förmiddagen, gå på föreläsning på eftermiddagen och på kvällen ska jag gå en kvällskurs jag precis börjat. Så jag kommer nog hem vid 10 ikväll.

♦ Imorgon ska jag också vara i skolan, och därefter ska jag på syjunta för stadsmissionen. Någon annan som ska dit?

♦ På onsdag har jag föreläsning på förmiddagen och på eftermiddagen/kvällen ska jag jobba.

♦ Torsdagen är det möbelmässa, det ska bli jättekul! På kvällen tänkte jag simma lite, det var länge sen.

♦ Fredagen är helt obokad just nu, det kan vara skönt med såna dagar också! Jag sätter mig nog med en inlämning som ska in snart.

♦ Lördagen ska jag jobba på förmiddagen, så på eftermiddagen vill jag antingen gå långpromenad eller på loppis i Sundbyberg. Vi får se vad jag är sugen på!

♦ På söndagen ska jag försöka hinna städa lite, läsa lite böcker och se film. Om jag har lust läser jag nog lite kurslitteratur, som just nu handlar om svensk design historia och arkitekters handbok.

Vad ska ni göra i veckan?


a Bientôt!

1 kommentar:

  1. låter som en bra vecka! jag har inga planer förutom att jobba får se vad jag hittar på!

    SvaraRadera