tisdag 31 januari 2012

Scilla

Denna vår kommer bli bra. Jag har massvis med mål jag vill uppnå, här har vi listan!

♦ Jag har skrivit in på mig på en kvällskurs i skolan som jag ska gå på varje måndagskväll. Det kommer vara skarpa projekt med företag och jag kommer kunna sätta mina kunskaper på prov, det kommer vara spännande!

♦ Jag har gått med i en syjunta, (ni vet den jag tipsade om, är det någon av er som ska gå den?) Det kommer blir kul, jag ska sy massa fint.

♦ Jag ska börja läsa mer böcker, som ju var ett nyårslöfte.

♦ Jag vill börja gå promenader om kvällarna, hur mycket man än har att göra kan man alltid gå en liten promenad!

♦ Jag har sålt lite på Tradera nu och kommer försöka att inte köpa så mycket kläder, utan hålla mig till denna storlek på garderoben, som i denna lägenhet är ganska lagom stor! Dessutom ska jag och mamma sälja lite grejer på loppis, det ska också bli kul!


Vad ska ni göra i vår?

2 kommentarer:

  1. Väldigt inspirerande mål!

    I vår ska jag verkligen komma igång med min träning igen, försöka bli bättre på att hålla i mina pengar, hålla i ordning hemma så att man slipper storstäda allt på en gång och hälsa på mina kompisar och min bror som är bosatta lite här och där i Sverige!

    SvaraRadera
  2. låter som du har finfina vårplaner!

    SvaraRadera