torsdag 10 november 2011

En loppisdag med Beate

Igår var jag och Beate på loppis. Det var himla kul! Sundbyberg är himla bra för att alla loppisar är samlade och så finns det himla bra fik! 

 Jag på busshållsplatsen.

 Jag hittade två fina aftonklänningar. Jag köpte dom inte.

 Fina färger.

 Jag hittade en liten telefon, men en sån behöver vi ju inte!

 Loppisgallerian i Syndbyberg, himla bra! Massvis med saker, bra omsättning och bra priser. Dessutom har de ofta öppet!

 Jag hittade ett fint halsband som jag inte köpte.

 Och en fin paljettavla som jag inte heller köpte. På baksidan stod det att det var ett väggsmycke. Himla fint!

 Sedan fikade vi på café Boullan. Också himla bra!

 Beates tårtbit...

 Och min tårtbit!

Det var allt för denna dag! Vad jag fyndade får ni se snart!

a Bientôt!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad kul med en sådan lopisrunda!

    SvaraRadera
  2. Ser ut att vara en fantastisk höstdag.

    SvaraRadera
  3. Fifi: Det var verkligen jättekul!

    Kuriosakabinett: det var det verkligen!

    SvaraRadera