torsdag 1 december 2011

Åh December


Var är snön? 





6 kommentarer:

  1. fin du!

    och en bra fråga. VART ÄR SNÖN?

    puss

    SvaraRadera
  2. Ja usch ja, vart är den?!

    Sv: Will do!
    Ah, kreativa möjligheter. Känns som det borde passa om man ska tala utifrån bloggperspektiv ;)

    Jag tror faktiskt att jag har bestämt mig, till nästa höst ska jag nog läsa sociologi med mycket inriktning på hälsa också om jag kan väva in det i själva programmet, det borde nog gå finfint. Så kan jag förhoppningsvis bli lite av det jag vill, socialarbetare, kurator eller livscoach. Ååh, pepp jag blev på framtiden haha

    SvaraRadera
  3. Felicia: Åh tack! Hoppas den kommer snart! Puss!

    Lisa: Ja, den borde ju vara här vilken minut som helst!

    Regina: Så kanske det är, vilse...

    Nicole: Det låter jättespännande, det är nog ett jobb som efterfrågas dessutom! Sedan efterfrågas nog också riktigt bra syo-konsulenter, kan aldrig finnas för många bra sådana!

    SvaraRadera
  4. Jadu den finns inte ens i Kiruna...

    SvaraRadera