onsdag 26 oktober 2011

Tre Nya

Vår lägenhet ändrar sig hela tiden. Såsom ett hem ska. Det blir liksom aldrig klart. Man lägger till, tar bort, flyttar om. Här är tre små nya grejer som jag är glad i just nu! 

 Affischen i mitten hittade jag hemma hos mamma och pappa. Älskar 10-gruppen, tycker den här är så himla fin! 1987 gifte sig mamma och pappa och 1989 föddes jag.

 En fin azalea som får stå på öppna spisens lilla hylla. Älskar blommande blommor!

En skansen-affisch till. Denna har mamma och pappa haft sedan jag var liten, och jag förknippar den mycket med den andra skansen-affischen jag har. (Den vänstra på översta bilden) Älskar verkligen denna!

a Bientôt!

4 kommentarer:

  1. Hej! Ni har mycket fina tavlor, jag har massa affischer jag också vill sätta upp i min nya lägenhet men har lite problem med det här med ramar. De på översta bilden, som är rätt tunna, var har ni köpt dom? Skulle vara perfekta!
    tack för en inspirerande blogg! kram J

    SvaraRadera
  2. J: Hej J! Affischer är himla trevligt, vilka mått är det på dina affischer? Dessa ramar på översta bilden är 70*100 och alla köpta på loppis. De fanns förr på IKEA, men de finns nog inte längre! Men håll utkik på loppisar, de kostar inte så mycket, så man kan köpa dom även om affischen som sitter i den är ful! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. J: Glömde skriva också; tack för dina fina ord, de värmer!

    SvaraRadera
  4. Tack så jättemycket för tipsen! Åker ut på landet i morgon och ska direkt se om jag lyckas hitta några! Ha en fin helg! /Johanna

    SvaraRadera