måndag 10 oktober 2011

En ny höst-kappa

Jag hittade ju en kappa på loppis häromdagen, här är den! 

 En lång hundtandsmönstrad en från Betty Berclay, köpte den på loppis för 280 kronor.

 Den känns nästan oanvänd, med fina lackdetaljer. Jag har ingen aning om hur gammal den är, men jag gillar den! Perfekt just nu!

 Till det hade jag min jumper från H&M, en kjol från Indiska, strumpbyxor från någonstans och väska från en internetshop som inte finns mer, scarfen är vintage. Skorna är Vagabond från förra året.

 Precis så här vill jag ha min höst, med fina kappor och fint väder och lång promenader!

Också scarf i håret såklart! Eller kanske en basker.

a Bientôt!

5 kommentarer:

  1. Jättefin kappa! Och vad söt du var med scarf i håret.

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin! Älskar mönstret och lackdetaljerna.

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin kappa! Detaljerna är utsökta.

    SvaraRadera
  4. otroligt fin kappa! gillar lackdetaljerna!

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin i kappan! Perfekt att pigga upp sig med när hösten börjar ta järngrepp om Sverige :)

    SvaraRadera