onsdag 12 oktober 2011

En migrän, En Trötthet och en Pepp

För att sammanfatta: 

I måndags fick jag migrän. Det finns så mycket saker jag avskyr, också finns migrän. Hela gårdagen var helt omtöcknad, låg mest och sov, tittade ut och funderade. För man kan inte läsa, se på TV eller sitta vid datorn, som man annars gör när man är sjuk. Idag mår jag bättre, så nu är jag på gång igen, dock i lite långsammare takt än vanligt!

Tröttheten har slagit till mot mig. Jag tror det är mörkrets fel. Ska se om träning, annan mat och mer sol kan få mig piggare. Jag tror även att jag pluggar så mycket jag någonsin kan nu, men nästa vecka lugnar det ner sig.

Peppen är att Kalle framkallade bilder som äntligen blev bra. Sedan Paris (då de analoga kamerorna förrådde oss) har vi varit lite irriterade på allt analogt som inte vill fungera, men nu kom negativen hem hit och Kalle scannade in dem för att se att de blev bra. Ska visa imorn!

a Bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar