söndag 18 september 2011

Jag ska måla hela världen lilla mamma

Igår fyllde finaste mamma 50 år. Vi samlades i trädgården för att fira! 

 Mamma bland alla gäster. Det var öppet hus från 16, så det kom folk hela tiden.

Beate och jag samtalar med pappa. Vi funderar nog över vädret som var så himla bra. Min hallonröda 50-talsklänning fick premiär-användas.

 Jag och mamma. Många säger att vi är lika.

 Det här är nog en av de bästa bilderna på mamma tycker jag! Profilbild på facebook kanske?

 Kalle var ju med såklart också! Med sin fina fluga vi köpte i Berlin.

 Kalle med mina kusiner. I förgrunden ser ni Beate och hennes kille David. Ett fint par.

 Sen vart det mat!

 Det var så himla mycket gott! Hoummus, kyckling, tabbouleh, oxfilé, potatissallad, sallad.

 Också fin tårta till efterätt! Denna heter white lady, vit marsipan med choklad under. Himla gott!

Det var den födelsedagen! Hoppas du blev nöjd med din födelsedag fina mamma!

a Bientôt!

2 kommentarer: