onsdag 31 augusti 2011

En vintagekärlekshistoria

Jag gillar Beyond Retros hemsida. Häromdagen undrade de var alla deras kläder hamnar, så jag skickade in två bilder där jag har på mig kläder som är köpta hos dem. Igår lade de upp mina bilder och mina historier på deras blogg!  Det är himla kul, hoppas fler skickar in historier och bilder! 

 Här är klänningen jag hade då Kalle och jag förlovade oss, julafton 2010. Jag kände mig himla fin!

Och här är min absoluta favorit, som Kalle köpte till mig när jag fyllde år, en riktig promdress från 50-talet. Den hänger alltid framme så att jag kika på den!

Har ni några fina vintagekärlekshistorier?

a Bientôt!


2 kommentarer:

  1. men jisses vilken vacker rosklänning! åååh <3

    SvaraRadera
  2. Ja gud vad fin rosklänningen var! du ser ut som en prinsessa!

    SvaraRadera