måndag 6 juni 2011

Blå sammet

Jag köpte ju lite grejer när vi var i Vela igår, och här är den första av de tre klänningarna jag köpte!

Det är en sammetsklänning i midnattsblått. Sammetstyget är i mönster vilket är fint!

Det är en 50-talsklänning uppsydd på en ateljé.

Jag älskar V-ringningen i ryggen!

Och så älskar jag ballongkjolen! Jag har inte sett så mycket ballongkjolar från 50-talet.

Det var den klänningen! Imorn ska jag ha den andra klänningen på vernissaget vi ska ha för vår utställning vi byggt.

a Bientôt!


5 kommentarer:

  1. Jösses så fin! Färgen är alldeles underbar.

    SvaraRadera
  2. så himla tjusigt - du passar för jäkla bra i i blått!

    SvaraRadera
  3. helt otroligt vacker klänning!
    midnattsblått klär dig något oerhört.

    SvaraRadera
  4. helt fantastisk klänning mm!:)

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig blå färg, passar dig! Jätte fin!

    SvaraRadera