torsdag 7 april 2011

Ett år sedan

För exakt ett år sedan såg jag ut såhär ungefär. Jag hade köpt klänningen på Tradera och var mycket nöjd. Jag har fortfarande kvar den och använder den då och då.

Idag har jag och Kalle varit ute och farit, tyvärr utan kameran. Men några fynd från en och annan loppis har vi fått med oss hem, som jag såklart visar bilder på imorn.
På senare tid har jag fått en sådan inspirationsskjuts här hemma, jag vill göra om måla om och möblera om, men just nu är det mest småsaker som flyttar runt. Det gillar jag med våren, ljuset inspirerar verkligen!

Vad har ni haft för er idag?

a Bientôt!


6 kommentarer:

  1. Fin klänning! Själv har jag varit på loppis, men köpte bara en bok. Har nämligen kommit fram till att det går lite för mkt pengar t loppis ibland:) så idag fick jag nöjd mig med en bok - för två spänn:)

    SvaraRadera
  2. Jättefin klänning. Om du tröttnar på den kan du sälja den vidare till mig ;)
    Roligt med loppisfynd och jag ser som vanligt fram emot att få se vad ni fyndat för någonting. Du är så bra på det.

    Idag har jag jobbat, bröllopspysslat och försökt undvika att blåsa bort i den hårda blåsten.

    SvaraRadera
  3. Underbar hårfärg!

    Jag har städat bort efter gårdagens kalas. Nu sitter jag och filurar.

    SvaraRadera
  4. Sirius: Åh tack så mycket! Låter som en fin dag!

    Angeliqa: Absolut! Säger till i så fall! Kul med bröllops-sysslor!

    Emma: Åh tack så mycket! Låter kul!

    SvaraRadera
  5. vacker du är och nu har jag missat massor här!

    SvaraRadera