fredag 4 mars 2011

Outlet

Så var vi på väg mot Stockholm Quality Outlet som visade sig vara tråkig och svår att ta sig till kommunalt. Men några bilder fick vi alla fall.

Bussfönstret. Så himla trist väder idag.

Vi gled omkring lite på plantagen och rusta och bestämde oss för att fika lite. Jag fikade fin hallonlemonad och makaronger. En rosa och en vit. Kalle villa ha en macka och te.

Tack för fikat Kalle!

Vi gick på Vagabond för att kolla på skor till mig, men det fanns mest sommarskor, så det blev inga alls för min del. Synd. Men jag måste ha vårskor, så dessa får vänta!

Vad har ni gjort idag?


4 kommentarer:

  1. Men visst bor du i Stockholm? Då kan du kolla efter skor på Provskor http://provskor.se/stockholm
    Jag jobbar på Provskor i Göteborg och köper alla mina skor där. Det är inte meningen att låta som en reklamkampanj men det är faktiskt himla bra och till rimliga priser. Man kan hitta ett par helt unika skor för ungefär halva priset av vad de skulle kostat i en vanlig butik. Det är lite som att gå in i en plockgodisbutik, fast det finns bara en godis av varje sort!
    Jaja, tänkte bara tipsa iaf :)

    SvaraRadera
  2. Åh, men jag älskar sommarskorna! Syndigt fina! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, de blommiga sommarskorna får mig att dregla en smula.

    SvaraRadera
  4. tjusiga skor och gott fika!

    SvaraRadera