söndag 20 mars 2011

"Idag"

Det här är mitt inlägg nummer 600! Med tanke på att jag bloggat i ungefär ett år har jag gjort ungefär två inlägg per dag. I början kunde jag göra tre fyra om dagen, så mycket hade jag att säga.

Den här bilden lade jag då upp för ett år sedan, och inlägget hette kort och gott "idag". Jag kommer tyvärr inte ihåg vilket tenta som nämns, men jag minns att jag pluggade med en vän.

a Bientôt!

PS: Märk hur kort hår jag har där! Jag hade inte bestämt mig för att spara ut då! Om ett år till är jag där jag vill vara! DS




3 kommentarer:

  1. Så roligt med en äldre bild på dig. Håret har verkligen växt sedan dess.

    SvaraRadera
  2. Roligt att se lite "gamla" bilder.. <3

    SV: Kul att du gillade min blogg också.. =)

    Ha en fortsatt fin söndag..här har vi det lagom fint just nu..urk..

    Kraaaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Wow jag får som mest till ett inlägg per dag!

    SvaraRadera