lördag 19 februari 2011

Visst var det Alice!

Idag är en bra dag. Igår målade jag en byrå vi fått av mamma och pappa, som Kalle ska få ha sina kläder i. Jag ska jobba på förmiddagen och sen ska jag på mässa och sen förhoppningsvis på restaurang. Imorgon blir det till att plugga det sista för snart börjar en ny kurs.

Vad gör ni idag?

PS. Tack för den fina kommentarerna på förra inlägget, ni är så himla fina läsare! Det var Alice i Underlandet jag skulle föreställa, precis när hon druckit drycken så att hon krympte. DS


3 kommentarer:

  1. sv: åh vad fint! tambur är ett fantastiskt ord. jag tror att barn lär sig väldigt mycket av de böckerna, hellsing tar upp ord som de aldrig hör förut.

    SvaraRadera
  2. du är så vacker! :) och jag måste ha en pluggdag till veckan också. så jag får min inlämning färdig!

    SvaraRadera