onsdag 9 februari 2011

Första Våren

Den här våren blir den första i nya lägenheten. Det blir den första våren jag bor i Stockholm med Kalle och den andra våren för min blogg. Här är tre våriga bilder jag hittade under mars.

Snödroppe, en av de finaste blommorna.

Påskliljor, de soligaste blommorna som alltid lyser.

Och våriga kläder som jag älskar väldigt mycket. De är vintage alltihop, utom strumpbyxorna och jag kommer ihåg att jag var väldigt glad den här dagen. Det är den enda gången jag använt min violblå cape. Snart så!

Hur möter ni våren?


Psst, ikväll ska ni få se bilder på alla nya saker här hemma, stay tuned!

2 kommentarer:

  1. genom att ta på mig min cape, gå ut med en kaffe i handen och bara stanna mitt i promenadvägen, titta upp mot solen, blunda och njuta. precis så ska jag göra!

    SvaraRadera