måndag 31 januari 2011

Presenter

Här är de presenter jag fick av alla snälla på min födelsedag! Ni har ju sett vad Kalle gav mig redan, och här är resten!

Weekendbagen fick jag av Mamma och Pappa. Den är röd och fin och kommer få hänga med många gånger! Den lilla roliga vasen bredvid fick jag av min faster Aases sambo. Han har själv gjort den och den är himla fin! Fashion Box (en bok) fick jag av Aase och den andra boken fick jag av syster Beate. Filmen Australia fick jag också av Mamma och Pappa. I mitten ser ni vad jag fick av Kalles familj, ett set från Body Shop som doftar mango. Nere till höger, en pricka med mönstret picknick från mormor.

Och i förgrunden, en fin kopp i rosa med guldkant och rosor, från min fina vän Elin. Örhängena som hänger på kanten fick jag av min fina vän Anna.

Sedan fick jag även en ring av min farmor, som tyvärr inte kom med i bild, och påslakanset från min farbror med familj jag ska visa sen! Och så en prenumeration på Antik Världen, min favorit-tidning!

Tack så mycket för alla fina presenter! Ni är så snälla allihopa!

a Bientôt!


5 kommentarer:

  1. Den rosa koppen är väldigt, väldigt fin! Det är alltid lika kul att fylla år och få öppna presenter !!

    SvaraRadera
  2. Detaljerboken är sååå fin!

    SvaraRadera
  3. fina presenter! den rosa koppen vill jag också ha :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Åh vad jag älskar din lägenhet! Lite så vill jag också ha det när jag flyttar hemifrån! :)

    SvaraRadera