lördag 22 januari 2011

Fredagen med Catrin

Igår träffade jag fina Catrin i Gamla Stan. Vi fikade och lärde känna varandra lite mer.

Sedan åkte vi till Zinkensdamm och gick på Beyond Retro. Det provades kläder.

Och köptes kläder.

Vi gick på Myrorna som ligger lite längre bort. Där hittade vi dessa, Bruno Magli, troligen 60-tal, helt oanvända i citrongul satäng (?), storlek 38½. Fina var dom, och för 400 kronor ett riktigt kap. Men dom fick stå kvar.

Vi gick på Brandstationen som ligger på Krukmakargatan.

Sedan gick vi till Slussen och gick på Emmaus där jag hittade ett par gummistövlar.

Det här var nästan alla bilder jag tog, jag glömde mest bort det eftersom vi hade så trevligt. Tack för den här gången Catrin, hoppas vi ses snart igen!

a Bientôt!


6 kommentarer:

  1. Åh så trevligt ni ser ut att ha haft det!

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig dag. klart vi ska ses igen!

    Ta hand om dig!'Kram!

    SvaraRadera
  3. åh ser himla trevligt ut åh och vad fin catrin är!

    SvaraRadera
  4. Se ut som att ni hade en mycket trivsam dag!! Härligt!

    SvaraRadera
  5. Vad härligt! Jag har träffat en av mina "bloggvänner" och det var bland det bästa jag gjort. Hon är min vän för livet nu. Kram

    SvaraRadera