söndag 30 januari 2011

Födelsedag

Igår kom lite släktingar för att fira att jag fyllt 22. Vi bjöd på lite olika saker, kanelbullar, choklad, kokostoppar, chokladbollar och en vit tårta som kallas White Lady. Som en prinsesstårta!

Jag öppnade presenter från alla. Jag fick så mycket fina saker, ska visa inom kort!

Min sko. Fotad av Beate, som alla dessa bilder.

Kalle bakom ett gäng gröna rosor.

Och lite tårta.

Det var verkligen jättetrevligt igår, efter fikat åkte jag och Kalle till Hard Rock och åt middag. Det var säkert 10 andra som fyllde år också, för det sjöng flera gånger under kvällen!

Sedan vill jag också tacka för alla era fina kommentarer! Ni är så snälla!

a Bientôt!


11 kommentarer:

  1. Ser ut som en riktigt mysig födelsedag! Ska bli kul att se vad du fick i present :-)

    SvaraRadera
  2. Oj vad ni bullat upp. Ser ut som att din födelsedag varit toppen mysig. =)

    SvaraRadera
  3. Åh så trevligt ni måste ha haft det!

    SvaraRadera
  4. Vilket gott kaffebord! Grattis ännu en gång :)

    SvaraRadera
  5. Åh så det gick bra med kemtvätten? hurra!

    Du ser ut att ha haft en alldeles förträfflig födelsedagshelg. Lite avis på fikat ;)

    SvaraRadera
  6. himla tjusig sko!!
    den där tårtan blev jag himla nyfiken på, om den var hemmagjord, har du receptet på den?

    SvaraRadera