söndag 19 december 2010

Söndagslunch på Rosendal

Söndagen tillbringades på Rosendals trädgård där det var julmarknad.

Det snöade hela tiden men det var väldigt fint.

Vi åt lunch i restaurangen där. Kalle och mamma åt soppa.

Allt är ekologiskt och biodynamiskt. Himla trevligt!

Jag och pappa åt detta, fisk med potatis. Så gott! Beate åt kyckling, men den fotades inte.

De har en butik med mycket fint. Bland annat dessa fina, madonnor från 50-talet, 110 kronor. Jag ville köpa en men blev nedröstad... Nu ångrar jag mig lite... Annars såldes mycket fina blommor och glasvaser.

Det var den förmiddagen, nu ska vi städa och fixa lite här hemma.

a Bientôt!


3 kommentarer:

  1. vad mysigt! dit har jag alltid velat åka!

    SvaraRadera
  2. Åhå jättemysigt! Synd att du blev nedröstad ;)

    SvaraRadera
  3. Mums och vad gott det såg ut!

    SvaraRadera