onsdag 8 december 2010

Mina ambitioner

Listan näst sista dagen.


Jag gillar att plugga så det gör jag. När jag är klar kommer jag att ha läst fem år och jag kommer förhoppningsvis att jobba med det jag tycker om där jag får utlopp för min kreativitet och samtidigt lösa problem. Jag vill lära mig mer hela tiden och jag tror på ett livslångt lärande.

Jag vill resa mycket, se mycket och lära mig. Jag vill lära mig spela piano, dansa, knyta ryamattor och tapetera möbler. Jag vill vara med i kör och jag vill kunna sticka. Det enda som inte räcker till är tiden.

Mina ambitioner med bloggen är att skriva intressant och ha fina bilder som också är intressanta. Det finaste att uppnå med bloggen är när jag får nya vänner med samma intressen.

Men framför allt vill jag vara en bra människa, behandla andra som jag själv vill bli behandlad och uppmärksamma människors goda sidor.

a Bientôt!



2 kommentarer:

  1. Kloka, fina och bra ambitioner!

    SvaraRadera
  2. Så fint. Heja!

    Vilken tur att du hittade armbandet!

    SvaraRadera