söndag 12 december 2010

Blått, blått och blått

Jag har börjat älska blått. Förut var det en av de färgerna jag inte var så förtjust i, men blått är ju flott! Här är en ny kofta i blått som jag köpte för ett tag sen. Den är från Rules by Mary och en riktig favorit. Klänningen är vintage från Tradera och skärpet är från en annan klänning.

Sedan hade jag även dessa lovikavantar runt halsen. De har jag fått av Kalle, de kan även fungera som brosch.

Älskar detaljerna på koftan, som små rosor.

a Bientôt!


4 kommentarer:

  1. Jättefin. Jag har också haft svårt - och har nog fortfarande - svårt för blått. Men sakta men säkert så börjar jag gilla det. Hittade en kalasfin 60-talsklänning i kornblått och jag älskar den!

    SvaraRadera
  2. Oj, ett sådant halsband vill jag ha! Vet du var han har köpt det?

    SvaraRadera
  3. Catrin: Ja jag vet inte varför blått har varit så svårt! Åh så fint det låter, älskar 60-tal!

    Linnea Emilia: Han köpte det i Norge på någon loppis, så jag vet tyvärr inte var det skulle vara... Kanske tradera?

    SvaraRadera
  4. vad finfin du är!

    /popflickan.blogg.se

    SvaraRadera