tisdag 23 november 2010

Mina drömmar

Listan dag 15!

Jag har många drömmar, jag tänker mycket och det genererar många olika scenarior, både för nu och sen. De drömmar jag gillar bäst är de om nu, för då kan det bli ganska konkret. Här är några såna:

♦ Att vårt kök blir klart och går i vitt och blått med röda detaljer och hyllpappet i skåpen och tallrikar på väggarna. Vi kommer laga middag varje kväll där och vara så himla nöjda med allt.

♦ Att köpa en filmkamera och filma sånt vi gör. Det vore kul att ha senare i livet.

♦ Att börja framkalla bilder och göra album av allt. Mamma och Pappa var bra på det när de var yngre och det är jättekul att ha idag. Även om min blogg kanske är som ett helt fotoalbum är det trevligt med ett "analogt".

♦ Att gå mer på bio och teater och museum.

♦ Att ha en vacker jul med familjen i Stockholm, julpynta i lägenheten som bara den och köpa julblommor att ha i köket och spela julmusik dagarna i ända och göra mandelmassa hemma hos kusinerna.

♦ Att resa mer. De resemål jag drömmer om just nu är Paris, Grekland, New York, London, Spanien eller kanske Prag.

a Bientôt!


3 kommentarer:

  1. Vad skönt det låter med drömmarna, fortsätt.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med drömmar som finns så nära till hands! Som troligtvis inte endast förblir drömmar.

    SvaraRadera
  3. Vilka fina drömmar du har och väldigt realistiska också.

    SvaraRadera