söndag 21 november 2010

Den här veckan

Listan fortsätter! Temat är den här veckan och här är hur min vecka 47 kommer att se ut.

Måndag: Jag är "ledig" och ska plugga hela dagen, först och främst med programmet vi läser (Sketchup) men också läsa en del. Jag hoppas hinna med en simtur på kvällen.

Tisdag: Jag går i skolan hela dagen så när jag kommer hem är jag ganska trött. Jag tänkte hinna sy lite i veckan och det får nog bli på tisdagen.

Onsdag: Jag är "ledig" igen och ska nog plugga ännu mer med Sketchup. Ska nog också hinna simma lite på kvällen. Förhoppningsvis börjar köket vara klart så att vi kan börja plocka i ordning hemma.

Torsdag: Skola hela dagen, vi ska ha litteraturseminarium, vilket kommer vara kul tror jag. Kommer hem sent igen och är troligen ganska trött.

Fredag: Skola igen, fast bara på förmiddagen. Jag hoppas hoppas hoppas att köket är klart och att vi kan börja flytta in alla saker där. Annars får det bli middag och bio.

Lördag: Jag är ledig denna helg så om köket är klart ska det städas i hela lägenheten. Annars kanske jag hinner träffa Beate som är i Stockholm över lördagen.

Söndag: Är det ju första advent, så då ska det pyntas, vare sig köket är klart eller inte!

a Bientôt!


1 kommentar: