onsdag 13 oktober 2010

Hejdå Sommaren

Här är några av de finaste bilderna och händelserna från i sommras för att sammanfatta och säga hej till hösten!

Jag tog examen.

Syster Beate tog studenten.

Kalles syster Karin också.

Vi var på Landsort och firade Midsommar. Det här är nog den mest sommriga bilden jag kan komma på. Den är på Kalles syster Karin när vi plockade blommor till kransar.

Mer Landsort.

Och ännu lite mer Landsort. Mer sommar får man ju leta efter!

Jag åkte mycket båt med familjen.

Jag och mamma och pappa var i Gustavsberg.

Vi provmålade i lägenheten för vi flyttade ju också!

Vi var i Småland en sväng.

Vi fotade en del.

Annars åkte vi till Göteborg, Umeå, Skokloster, Skellefteå, jag jobbade i färgaffären, firat pappa, firat Kalles mamma, Kalle vann en iPhone åt mig och hoppas jag inte glömt något.

Så hej hej hösten och hejdå sommaren, Vi kommer sakna dig men ser också fram emot hösten och vintern och våren!

a Bientôt!


3 kommentarer: