söndag 17 oktober 2010

Hejdå Småland, Hej Stockholm!

Nu är vi hemma igen från Småland med massa örter och tratt-kantareller i frysen och på tork. Så himla trevligt att få med sig lite sånt som kommer räcka länge.

Både jag och Kalle kände ett lugn av att åka bort en stund, att bara fokusera på att vara och inte tänka så mycket på Stockholm, så vi ska försöka åka till hans landställen oftare, för det är så skönt att andas lite luft från landet och lyssna på tystnaden för att sedan få mer energi till vardagen.

Sedan känner jag mig så himla inspirerad, jag tror det är bra att få ett andetag i vardagen och tänka igenom saker innan man gör dem. Nu känns vissa idéer inte lika aktuella utan har ersatts med nya. Det är himla kul! Hoppas ni också haft en fin helg!

a Bientôt!


2 kommentarer:

  1. Vad skönt det låter och vilken läcker bild. fiffigt!

    SvaraRadera
  2. Jag var också i Småland i helgen, det var lugnt, skönt och rofyllt!

    SvaraRadera