söndag 8 augusti 2010

Berså

Idag pysslar vi här hemma. Vi ska städa undan det sista, tvätta en matta och en soffa, fixa småsaker man tänkt göra länge men inte haft tid till. Så jag visar lite bilder från hur lägenheten ser ut nu. Jag ställde fram min berså-skål igår. För fin för att stå i ett skåp. Nu är jag sugen på att köpa en till fast större.

Ett nytt stilleben. Fint med teak!

Sen har jag klippt mig!

Det syns mest bak. Det är så skönt att klippa sig! Jag hade inte klippt mig på hela sommaren, så nu är det som jag vill ha det.

Här är en sista bild för idag, på ena fönstret i arbetsrummet. Ett av de finaste med en stor ormbunke, mindre blomma, lite småprylar och Kalles Ruben Lighting lampa. Arkipelag pendant. En av de finaste lampor jag vet!

A Bientôt!


5 kommentarer:

  1. Så fint ni har det och du blev så snygg i håret!

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket! Jag är jättenöjd!

    SvaraRadera
  3. Oj vad vi måst ha liknande smak för jag har bersåskålen (plus en större) och jag har en likadan liten skål med handtag som du ställt på ditt stilleben, plus alla björn winblad tallrikarna! Vi måste nog vara släkt i smyg ;)

    SvaraRadera
  4. Oj, så fint! Vi måste verkligen ha samma smak!

    SvaraRadera
  5. Åh jag önskar att jga hade utrymme att ställa fram alla mina fina loppisfyndskålar. De är så synd att de står gömda bakom tråkiga skåpluckor.

    Sv. Tack, shopen är nu öppen igen. puh!

    SvaraRadera