fredag 4 juni 2010

Oh so very 50's

Idag tar jag examen.

Jag är klädd lite såhär, i min bästa klänning. Bilderna är studio-bilderna vi tog för någon månad sedan.

Den är 50-tal, rosa-blommig, vid, stor rosett bak, 3/4 ärm, som sydd för mig. Jag köpte den i New York, det enda jag hittade i klädväg där.

Tada!

Man känner sig stolt i en sån här klänning.

Hoppas ni också har en fin dag! Nu drar jag till Stockholm och stannar där tills vi ska flytta in i vår nya fina lägenhet i juli! Ses där!

A Bientôt!


5 kommentarer:

  1. Vad spännande med en flytt - lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack, det är verkligen jättespännande!

    SvaraRadera
  3. Vilka underbart vackra bilder!
    Grattis till examen!

    SvaraRadera
  4. Åh tack så mycket, det var en väldigt fin dag!

    SvaraRadera
  5. jätte fin klänning och grattis!

    SvaraRadera