tisdag 1 juni 2010

Sparris

Idag var vi iväg på äventyr i Bodafors. Bilden är när vi var på ICA för att handla middag för vi hann inte fota i Bodafors.

Vi köpte grillad kyckling och hade potatissallad och sparris till. Gott!

Här är det jag köpte i Bodafors. Det fanns en loppis och ett Erikshjälpen som var jättefina! Dessa lila skor är från 60-talet, knappt använda 40 kronor.

Här är ett par andra, också köpta på loppisen. Troligen 60-tal eller kanske 70-tal. Knappt använda för 30 kronor.

Här är en liten kuvertväska från Erikshjälpen, 20 kronor.

Och en liten tårtspade, 10 kronor.

Sedan köpte vi ett spel också, som ett Monopol-spel fast för Nässjö för 10 kronor. Lite skoj att ha med till Stockholm!

A Bientôt!




7 kommentarer:

  1. snälla hjärtanes, skorna är en dröm!

    SvaraRadera
  2. Vilka fynd!! Jag blev avundsjuk på allt! (även på maten..). Och vilken fin hår-kringla du fått till!

    SvaraRadera
  3. Åh tack så mycket! Ni är så snälla!

    SvaraRadera
  4. Alltså... jag inser nu att min största sorg här i livet är storleken på mina fötter. När jag ser dina underbara fynd blir jag nästan beredd att stortån! haha.

    SvaraRadera
  5. Haha! Jag har storlek 39, så det är svårt att hitta fina vintageskor! Men ibland har jag tur!

    SvaraRadera
  6. åh den där kuvertväskan är hur söt som helst!

    SvaraRadera