onsdag 2 juni 2010

Flytta

Vi packar just nu för fullt, vi ska ju flytta snart. Här är lite grejer jag hittat bland alla saker när vi packat och grejat.

Två dockor från mormor.

Presentpapper med nyckelpigor jag glömt att jag hade.

Min porslins-undulat, porslins-fågel och plast-ko.

Vykort!

Ett fotoalbum Beate gjorde till mig när jag fyllde 20 år. Den finaste presenten jag fått tror jag!

Hon har samlar bilder hon gillar, mig och Kalle...

Jag, Kalle och Tess vår gamla hund...

Tess igen...

Slut!


4 kommentarer:

  1. naw, va kul att du gillade den :D <3

    SvaraRadera
  2. man borde tillverka fler fotoalbum! jag har inte ett enda med bilder från nutid. men det blir det ändring på

    SvaraRadera
  3. hej!
    jag har försökt kommentera på din blogg massor av gånger, men det har inte fungerat eftersom jag inte haft något av alternativen. det jag vill säga att jag gillar den jättemycket, att jag älskar din tavelvägg och att du har så mycket fina saker och kläder!

    jag vet inte om detta funkar nu, men min blogg är linneahansson.blogg.se ifall det inte går att se. Det var det jag hade på hjärtat!

    SvaraRadera
  4. Beate: Det är klart! Finast!

    Fanny: Ja man borde verkligen det men det blir liksom aldrig av!

    Linnea: Jaha ok, men va kul att du hittat hit! Jag brukar läsa din blogg en del och den är verkligen jättefin! Tack för de fina komplimangerna!

    SvaraRadera