lördag 1 maj 2010

Valborg

Idag har jag och Kalle fotat och städat. Hans familj är på besök och vi ska iväg på äventyr.

Men först ska jag visa vad vi shoppade igår. Två par strumpbyxor. Jag har letat som en galning efter fina gula strumpbyxor och igår hittade jag ett par från Sneaky Fox. De vita med prickarna är från MQ.


Dessa köpte jag på BikBok av alla ställen. Örhängena är söta, små flickor i svart page. Nagellacket är från Depend.
Skärpet köpte jag också, från Gina Tricot.

Idag har jag på mig min blå 50-talsklänning och blå strumpbyxor.

Kalle har sina nya kläder, t-shirten från Humör och byxorna från MQ.

Han köpte även dessa tröjor. Och ett par shorts och en scarf.

Allt är från MQ.

Så när vi var nöjda gick vi på bio.


Vi såg på Iron Man 2. Det var en bra film, Tony Stark aka Iron Man är en ganska speciell hjälte. Dock fick man inte se så mycket av de andra karaktärerna eller om lite andra oklara grejer. Men absolut en sevärd film, mycket bra effekter och en ganska bra story.

Hoppas ni har en fin dag!


A Bientôt!



3 kommentarer:

  1. men hallå! skulle vi inte se Iron Man 2 tillsammans?! :(

    SvaraRadera
  2. Glamour: Tack så mycket!

    Beate: De e klart vi ska! Men jag trodde du redan hade sett den... vilken film har du inte sett liksom!? :P

    SvaraRadera