lördag 22 maj 2010

Seasalt

Idag var det jättefint väder i Stockholm. Så vi åkte båt. Så här ser det ut där mamma och pappa bor.

Jag hade min nya hatt.

Det blommar fint i Stockholm!

Tulpan.

Åka båt!

Här är Ljunglövska palatset. Det ligger vid vattnet och är fint.

Här är Kristineberg och Tranebergsbron. Allt set så annorlunda ut från vattnet.

Tranebergsbron!

Vi åkte till Loopen, en restaurang vid vattnet.

Sen kom Beate. Hon hade varit volontär på Fotografiska museet. Hon var glad.

Jag åt entrecôte. Lite mycket kryddsmör kanske...

Beate åt Hamnburgare. Pappa åt nachotallrik och mamma åt en fin räksallad.

Det var den dagen!

Hoppas ni också haft en fin lördag!

A Bientôt!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder:D Saknar dig älskling:)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har tagit de flesta! Saknar dig med älskling! Ring mig! <3

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder! och vilken fin solhatt du har där!

    SvaraRadera
  4. Åh tack så mycket! Jag gillar den verkligen!

    SvaraRadera