onsdag 12 maj 2010

Sammanträffande

Jag gjorde ju ett inlägg här om en fin sammetskappa. Den som är midnattsblå med stora knappar och köpt på Röda Korset. Min nyaste favorit.

Denna söta bloggare visade sig ha en likadan fast smaragdgrön. Så himla fin! Hon hade dessutom köpt sin på Röda Korset fast i en annan stad! Hon heter Joanna och har bloggen Om kläder som är vackra. Om ni inte redan kollat in hennes blogg, gör det! Hon skriver otroligt fint och har mycket roliga kläder! En vacker sammetskappa exempelvis! Fint med klädtvillingar!
Nedersta bilden är lånad av henne.

2 kommentarer:

  1. Åh så lustigt! Jag ska ta och kika in hennes blogg.

    Madicken var ju i och för sig inget dåligt betyg. Jag tackar och tar emot. Jag ska göra mitt allra bästa för att trivas med håret, gjort är gjort.

    Ta hand om dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja va kul! Det kan vara lite svårt att börja trivas med nytt hår sådär, men för mig brukar det ta en vecka, sedan är jag (oftast!) nöjd! Ta hand om dig med!

    SvaraRadera