onsdag 26 maj 2010

Hallon

Idag har jag min Filippa K-jacka och Sonia Rykiel pour H&M-scarf.

Nu börjar äppelträdet blomma.

Äppelblom, fint!

De växer utanför vårt hus. Det stora fönstret är vårt vardagsrumsfönster.

Nästa gång de blommar bor vi inte här...

Tulpaner!

Jag blev så trött på att äta inne, så vi hade picknick på bakgården!

Så vi åkte och handlade lite proviant, violtabletter till exempel.

Grillad kyckling, sallad, potatissallad, mozzarella, tacosås, fläderblom/äppelcider, hallon.

Hallon och cider!

Trädet är så fint!

Amelie!

Hallon är mitt bästa bär. Förutom hjortron.

Kalle gillar också hallon!

Vad har ni för er idag?


5 kommentarer:

  1. Vilken fin picknick! Lyxigt med hallon.
    Jag har skrivit klart min uppsats idag, suttit inne och suktat efter solen.

    SvaraRadera
  2. Glamour: Tack så mycket! Det är ganska idylliskt!

    Anna: Vardagslyx är den bästa lyxen tycker jag!
    Jag har också suttit inne mycket idag!

    SvaraRadera
  3. Ååh va mysigt det ser ut! Vi måste också äta massa bär (helst jordgubbar) då det är fint väder! Till det vill jag ha Polly! Det får vi inte glömma! ;) KOM HEM!! SAKNAR DIG MASSA! Hälsa Kalle också att det var jättetrist att han inte kom in på Fotoskolan (mamma berättade)... :(

    SvaraRadera
  4. Ja de va mysigt! Ja det är klart vi ska göra det! Jag kommer ju hem imorgon! Jag ska hälsa Kalle! Då blir han glad!

    SvaraRadera