måndag 24 maj 2010

Broosch

Som ni vet så älskar jag smycken. Ni kanske kommer ihåg att jag visade jag mina ringar för ett tag sen. Här är några av mina finaste broscher. De flesta är vintage men en del kommer från H&M, Topshop eller som presenter.

De i tyg. Den rutiga var ett hårband som jag gjorde om till en brosch.

De i plast. Just nu använder jag de svarta mest.

De i metall som har med naturen att göra. Mest vintage.

De som är i metall. De flesta är vintage. De från Hard Rock är från New York.



A Bientôt!


6 kommentarer:

  1. Ujujuj, så många! Berätta nu om alla användningsområden du har för dessa :) Eller har du dem bara sittandes på bröstet?

    SvaraRadera
  2. Jag använder de flesta på jackor och tröjor, men också på väskor, bälten och i håret. När jag kommer ihåg vill säga :P

    SvaraRadera
  3. vilka tjusiga broscher! Jag har med en del fina, men jag hjittar aldrig tillfällen då det känns rätt att använda dem.

    sv; tack!
    Det verkar förresten som en himla god paj!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket! Det har du rätt i, därför tänkte jag att om jag visade dom kanske jag någon dag faktiskt tar på mig någon :P

    Tack det var den!

    SvaraRadera
  5. älskar 20tals paret! fint på en väst eller en väska <3

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket! Jag fick den broschen av en kompis som vet hur mycket jag gillar jugend. Älskar den!

    SvaraRadera