tisdag 6 april 2010

Stormvarning

Var det inte idag, men det är ett så fint ord.

Eftersom jag hade sytt om min fina lång-klänning till en kort klänning tänkte jag ha den idag. Klänningen fick jag av farmor för tre år sedan och de tuggummirosa strumpbyxorna är från Twilfit.



Det är ett bra tips, om man har en fin långklänning som man inte använder kan man sy upp den så kan man använda den oftare.



Men så tittade jag ut och såg att det var nollgradigt ute. Här är vår utsikt från sovrummet förresten.
Så jag bytte till varma strumpbyxorna från Sonia Rykiel pour H&M, kjolen från H&M och koftan från Monki.


Vilket inte blev min roligaste klädkombination. Men den mest passande för dagen.


Vissa dagar blir bara lite fel ibland, man vaknar och det känns som om man inte sovit alls, mascaran bara blir kletig, håret blir snett och frukosten smakar inte så mycket. Då är det skönt att veta att Kalle kommer vara hemma när jag kommer hem och ta hand om mig och kanske laga middag.
Vi kanske till och med hinner se ett avsnitt MadMen innan vi ska gå och lägga oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar