fredag 9 april 2010

Städer

Några av de städer jag skulle vilja besöka:

Milano: För att det verkar så fint och trevligt där, glass, kläder och pizza!

Paris: För att jag bara varit där en gång och vill dit igen! La Tour Eiffel!

Budabest: För att det verkar vara en så fin stad att turista i, mycket att se och mycket att göra.

S:t Petersburg: För att jag vill se hur det ser ut på andra sidan Östersjön och se vinterpalatset!

Los Angeles: Fö att jag vill se allt! Värme, vintage och Hollywood!

Havanna: För att Cuba ska man nog besöka innan alla andra gör det!

Tokyo: För att det verkar vara en så otroligt udda stad från allt annat man sett att det man bara måste se den!

New York: För att jag aldrig kommer glömma första gången, så då måste ju andra gången bli lika bra!

Och nu har jag säkert glömt hälften...

A Bientôt!

2 kommentarer:

  1. bra resmål!
    jag har ännu inte besökt några av dessa.
    jag har länkat till dig i min blogg.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker de verkar kul, jag har bara varit i Parid och New York! Åh jag såg det, jag blev så glad! Jag har länkat till dig med!

    SvaraRadera