torsdag 1 april 2010

Red Cross

Idag var jag och Kalle på Röda Korset, eftersom de hade tagit fram sina sommar-saker. Titta vad vi hittade!

Två små femtiotalsstolar till vårt lilla femtiotalsbord. Teak med svarta ben. 35 kronor styck.

En kamera (Kalles) en tallrik jag gillade, en blå vas och en skål med fint mönster.

Sedan köpte jag också lite kläder, en fin scarf i cerise med vita prickar.

Såhär kan man göra med den!

En hemma-klänning i fina färger.

Då blir jag glad!

Skoj!

Jag köpte också en scarf från televerket med de fina moln-kanterna som jag skrev om i förra inlägget. Vilken tajming!

Såhär kan man göra med den!

Och till sist, en vårklänning. För det står våren och primavera i mönstret. Ser ni?

Den är från Bröderna Magnusson i Borås.



A Bientôt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar