onsdag 14 april 2010

Fönster

Finns det något som är så fint som fönster? Jag tror inte det. Nedanför vårt vardagsrums-fönster står ett blombord. Det ska målas svart till nästa lägenhet. Eller blått.
Hej du!

Vardagsrums-fönstret. Jag gillar stora blommor! Och fönsterlampor.

Sovrumsfönstret. Tyllgardiner och små blommor. Fönsterlampan är från Ruben Lighting.



Här är bilderna som står i fönstret i sovrummet, tuturduvor, Kalle med långt hår och gamla glasögon, Tess vår gamla hund, jag och Beate (fast på bilden är det mest Beate som syns) och Kalle och jag.


Slutligen, köket! Lägg märke till talg-bollen utanför fönstret under sitt lilla tak. Det är inte en enda fågel som knaprat på den hela vintern. Minsann.








2 kommentarer:

  1. Jag gillar fönster! Särskilt sådana som har breda fönserbrädor så att man kan sitta i fönstret och se ut. Det är bra grejer.

    sv; Vad bra att det gjorde dig glad! Och tack för länken fin du! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, sådanan fönster hade varit drömmen!

    SvaraRadera