tisdag 27 april 2010

Detta visste ni inte om mig...

♦ Jag har varit med i två filmer. I den ena blev jag kastad från en bro, i den andra var jag ärkeskurk. Båda var gjorda av kompisar.

♦ Jag gillar lager, IKEA är min favorit. Jag vet faktiskt inte varför. Kanske är det för att jag tänker att någon har satt ihop alla hyllor och gjort system och håller ordning. Sånt är fint tycker jag. Eller så är det kanske för att det är som ett enormt bibliotek med hyllor med möbler istället för hyllor med böcker.

♦ Jag har haft MVG i gymnastik genom hela min skolgång, fast jag inte är så sportig.

♦ Jag älskar LEGO. Älskar. Jag lekte med det jättelänge. Nu för tiden spelar jag och Kalle lego-spel på vårt playstation. Favoriten är Batman. Fast vi har Star Wars och Indiana Jones också.

♦ Vilket leder mig in på nästa punkt: Superhjältar. Så coola. Ska göra inlägg om dem någon dag framöver.

♦ Jag var ett hysteriskt och energiskt barn. Jag pratade mycket och när jag är med på video hör man min röst i bakgrunden hela tiden. Jag klättrade i allt. Medan syster var väldigt lugn.

A Bientôt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar