måndag 12 april 2010

Clara Kavat

En av mina stora favoritbloggar är Underbaraclara. Hon verkar vara en otroligt trevlig kvinna som säger sitt om allt möjligt. Det är bra att Clara finns, för hon kommer på massa bra grejer att ta upp till debatt, som microvågsugnar och deras dåliga egenskaper eller om varför man ska göra eget potatismos istället för att köpa färdigt. Hon bor i ett hus på landet med sin man och när man läser om det blir man direkt sugen på att göra det själv!

Hon blandar sina intressen hejvilt vilket leder till the kristet, fashionistika, feministiska alternativ du älskar. Och jag kan bara hålla med. Kakrecept, fina klänningar och en tankeställare.


Clara är för mig en riktig förebild det bästa är att hon vet om det! Hennes blogg är inte som andra bloggar och det gillar vi!


Så om ni mot all förmodan inte kollat in hennes blogg, gör det här!





1 kommentar:

  1. Tack snälla du. Det var många vackra ord en tisdagsmorgon. Nu blev jag peppad och glad. Kramar och Allt gott önskar jag dig!

    SvaraRadera